Thursday, February 16, 2012

The Apple of My Eye

,
Setelah sekian lama, akhirnya dengan limpah rahmat dari Nya datang lah orang baru dalam hidup aku. Dah la dua orang sekali gus kan. Rasa nak melompat guling-guling seronok sangat masa dapat tahu yang aku nak dapat adik baru tahun lepas. Kembar pulak tu. Tak pernah dalam sejarah keturunan keluarga aku kembar. Kalau ada pun jauh bau-bau bacang macang..hehe..

Pada tanggal 22hb  Julai 2011 lahirlah dua orang bayi yang comel. Setelah 16 tahun, tiba-tiba je nak dapat adik baru. Meriah lah rumah sikit. Sekarang ni dorang dah nak masuk 7 bulan dah pun tak lama lagi. Dah memang jerit kuat gila macam nak pecah tekak pun ada. Geram sangat rasa nak cubit-cubit geget-geget pipi dorang. Tapi memang hari-hari pun aku cubit geget pipi peha dorang tu.haha..Dulu masa dapat adik yang bawah aku ni aku manalah taw pape. Yang aku taw dulu sibuk nak main dengan mainan aku. Mana aku ambik peduli pun. Sekarang ni dapat lah main dengan dorang dari dorang kecik umur sehari sampai lah sekarang ni yang nak ligat nak merangkak.






Hana Saffiya(kanan)& Hani Saffiya
Tu semua gambar masa dorang baru lahir. Kembar seiras tapi masa mula lahir pun dah dapat beza mana satu Hana dan Hani. They are the apple of my eye, my comfort, my responsibility, my joy, my prized possession, my baby sister Hana Saffiya and Hani Saffiya.


*comelnyaaa budak ni*

2 comments to “The Apple of My Eye”

  • February 16, 2012 at 12:04 PM
    Irfan Isa says:

    saya berada di tmpt kejadian. saya tgk depa masa 1st day depa!
    nway lagu bwh tu comel. tp xley lawan hana hani nya comel la..huhu. double da cuteness!!!

  • February 16, 2012 at 10:13 PM

    yes my dear..awak lan bidan terjun..semua gambar yang diupload pun from ur camera..haha..they are the cutest babies in the world..takde sapa pun boleh lawan..haha

Post a Comment

 

"Life Is Too Short To Wake Up With Regrets" Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates